12 Mart 2010 Cuma

ETRO S/S 2010

Geçen hafta NTV'de Ece Sükan'ın N Moda adlı programını izlerken ETRO'nun defilesini izlediğini ve koleksiyonun ne kadar harika ve muhteşem olduğunu söyleyip durdu.Bende merak edip koleksiyonu bir göz attığımda Ece Sükan'a hak verdim.İŞTE ETRO S/S 2010...




Şu çizgili takım elbiseleri GOSSİP GIRL'ün CHUCK BASS'ı üzerinde görmek isterdim

Şu çiçekli pantalon bana yazları denize girerken giydiğimiz havai tarzı çiçek desenli shortları hatırlattı ve o çiçek desenli shortların hiç pantalon olarak göreceğim aklıma gelmezdi teşekkürler ETRO..
Koleksiyonun bundan sonrası daha da heyecanlı geldi bana.Bu koleksiyondaki ürünleri giyip Amerika sokaklarında dolaşıp etraftan da kim bu stylish çocuk demelerini çok isterdim..




Koleksiyonda oldukça mavi ve tonları hakim.E yaz dediğinde renkli olmalı gerekir yani.Bunuda genellikle herkesin kolaylıkla elde edebileceği yerler Mango,Zara,Topman,Bershka,Pull and Bear gibi markalardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder